Gewaltvideoen – Wat ass dëse Phenomen a wéi ginn ech mat engem Fall ëm?
(Code : B2-i-20)
Zielsetzung / Objectifs
Wëssen
D’Participanten kënnen:
- déi staatlech Acteuren, déi a Fäll vu Gewaltvideoen intervenéieren
- d’Rollen a Kompetenze vun deenen Acteuren
- d’Handlungsschrëtt déi vun hinnen verlaang ginn an engem Fall vun Gewalt(Videoen)
- d’Gesetzer ronderëm den Phänomen vun den Gewaltvideoen.
D’Participanten kënnen:
- déi involvéiert Schüler an Elteren an engem Fall vun Gewalt(Videoen) richteg orientéieren an si ënnerstëtzen
- efficace mat den zoustännegen Autoritéiten zesummeschaffen
- aktiv un der Preventioun vun Gewalt a Gewaltvideoen deelhuelen.
Haltung
D’Participanten:
- sinn bereet Responsabilitéit an hirer Schoulcommunautéit ze iwwerhuelen
- transparent mat de Schüler an hiren Elteren d’Thema vun de Gewaltvideoen unzegoen.
Inhalt / Contenu
Mat der Entwécklung vun neien Technologien, kommen och nei Erausfuerderungen op eis duer. Eng vun dësen Erausfuerderunge sinn déi sougenannte Gewaltvideoen, bei deene Jonker Videoe vu physescher an emotionaler Gewalt maachen an dës dann iwwert déi Sozial Medien oder Messenger Programmer deelen. D’Konfrontatioun mat esou Iwwergrëffer stellt eng besonnesch Schwieregkeet an enger Schoulcommunautéit duer, déi net nëmmen de Gewaltakt verschaffe muss, mee och eens gi muss mat de sozialen a eventuell juristesche Konsequenze vun der Produktioun an der Diffusioun vum Video deen e wéisst.
Well den Ëmgang mat engem Fall vu Gewaltvideoen net einfach ass an zu Onsécherheete féiere kann, soll dës Formatioun soll Schoulpersonal stäerke fir dass si schnell a sécher mat de bedeelegte Schüler, hiren Elteren an den zoustännegen Autoritéite schaffe kënne fir existéierend Fäll opzeschaffen an zukünfteg Fäll ze vermeiden. Dofir stellen sech an dëser Formatioun déi concernéiert Acteure vir, déi Schüler, Elteren a Schoulpersonal souwuel a soziale wéi a juristesche Froen ënnerstëtzen an an esou Fäll agräifen.
Arbeitsformen / Approche méthodologique
Cette formation est proposée intégralement en ligne sur Moodle. Elle peut donc être suivie par chaque agent selon ses disponibilités et est accessible tout au long de la session choisie.
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Stéphanie Even, ONE
David Lentz, Parquet
Sophie Amraoui, CePas
Tania Matias, SNJ
Police
BEE SECURE
Remarques / Anmerkung
Vous serez ajouté à votre cours Moodle (https://moodle.ifen.lu) un jour avant le début de la formation, vous pouvez dès lors accéder à la formation en vous connectant avec votre compte IAM. Vous pouvez assister et compléter la formation à tout moment. La formation reste disponible pendant la période indiquée et sera attestée à la fin de cette période.
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | En ligne |
---|---|
Date : | formation disponible entre le 15 octobre et le 15 novembre 2024 (2 heures) |
Lieu : | Formation en ligne sur Moodle |
Nombre max. de participants : | 100 |
Places disponibles : | 100 |
Statut de la formation : | Inscriptions ouvertes au cours du 1er trimestre 2024-25 |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [ES] Enseignement secondaire |
---|---|
Catégorie de fonction : | Personnel enseignant Personnel éducatif et psycho-social |
Informations complémentaires : | personnel enseignant, éducatif et psycho-social |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | luxembourgeois |
---|---|
Informations : | Stéphanie Dedenbach - stephanie.dedenbach@men.lu |
Organisation : | formation organisée en coopération avec le Ministère de l'Éducation nationale, de l'Enfance et de la Jeunesse |