Kenneléieren vun der First Lego League, engem internationale Fuerschungs- a Roboterwettbewerb
(Code : D6-f-15-Hosp4)
Kontext / Contexte
Hospitationen sind geplante, strukturierte und nachbereitete Besuche auf unterschiedlichen Ebenen (Lehrperson-Lehrperson; Erzieher/-in-Erzieher/-in; Sozialpädagoge/-in-Sozialpädagoge/-in; Team-Team; Comité-Comité; Steuergruppe-Steuergruppe; Schule-Schule; Schule-Maison relais und andere Institutionen; Schulleitung-Schulleitung u.a.), innerhalb und außerhalb einer Schule, in den Grund- und Sekundarschulen sowie zwischen den Schultypen, mit dem Ziel der professionellen Weiterentwicklung, Unterrichts- und Schulentwicklung durch gegenseitiges Voneinander- und Miteinanderlernen.
Hospitationen haben zum Ziel, die professionelle Weiterentwicklung zu stärken, Unterrichts- und Schulentwicklung durch gegenseitiges Voneinander- und Miteinanderlernen zu fördern.
Zielsetzung / Objectifs
Wëssen
D'Participantë/-teë kennen:
- d'FIRST LEGO League
- d'Wäerter, déi bei der FIRST LEGO League am Vierdergrond stinn.
Fäegkeeten
D'Participantë/-teë si fäeg:
- e Grupp beim Erschaffe vun enger Fuerschungsaarbecht a vun der Roboter Programmatioun ze begleeden
- eng Equipe ze coache fir un der FIRST LEGO League deelzehuelen
- Kreativitéit bei de Kanner ze entwéckelen
- Deel vun der FIRST LEGO League Communautéit ze ginn.
Haltung
D'Participantë/-teë:
- si bereet sech mat aneren auszetauschen an Iddie mateneen ze deelen
- hu Loscht d'Iddien an hirer eegener Praxis ëmzesetze
- hu Loscht mat hirer Klass un der FIRST LEGO League deelzehuelen.
Inhalt / Contenu
D' FIRST LEGO League ass en internationale Fuerschungs- a Roboterwettbewerb, bei dem d'Kanner an Teams villfälteg Aufgaben a 4 verschiddene Kategorië bewältege mussen.
1. Eng konkret Fuerschungsaarbecht zu engem Thema maachen a konkret Iddie fir d'Ëmsetzung am Alldag vun de Schüler/-innen erschaffen.
2. Am Robot Design mussen d'Schüler/-innen aus Lego e Roboter bauen, den am Uschloss selwer programméiert muss ginn, fir Aufgaben ze léisen. Spannend ass et fir d'Kanner d'Entwécklung vum Bau vum Roboter op verschidden Aart a Weisen ze dokumentéieren.
3. Am Robot Game mussen d'Schüler/-innen mat dem eegene Roboter op engem Spillfeld Missioune léisen. Heifir entwéckelen si Strategië wéi de Roboter muss programméiert ginn, fir eng Missioun kënnen ze léisen.
4. An der 4. Kategorie stinn d’Core Values am Mëttelpunkt. D’Motivatioun an d’Zesummeschaffe vun de Kanner solle gefërdert ginn, eng Team-Identitéit soll entstoen duerch d’Erschaffe vun engem eegene Logo, duerch eng Teampresentatioun, duerch d’Uschreiwe vu Sponsoren a ville weidere spannenden Iddien.
Mir als Schoul hunn an de leschten 2 Joer um Projet deelgeholl a mir si begeeschtert, wéi d’Kanner sech am Laf vum Projet weiderentwéckelt hunn, wéi si geléiert hu mat anere Kanner zesummenzeschaffen, Verantwortung fir hir Aarbecht ze iwwerhuelen a wéi vill Iddien si gesammelt hunn. Et ass e wonnerbare Projet fir de Kanner Basiskompetenzen bäizebréngen, déi hinnen am Schoulalldag weiderhëllefen.
Spannend Iddien déi gefërdert ginn: Präsentatioune mat Minecraft, StopMotion an iMovie, Lieweg Animatioune mat Keynote, Kreativ Iddien fir Präsentatioune ginn entwéckelt, Programméiere mat der Lego Spike App, Interaktiv Powerpointen, Kleng Theaterstécker.
Arbeitsformen / Approche méthodologique
- Hospitation
- Austausch und Reflexion
- kollegiales Feedback.
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Referenten/-innen der First Lego League in Gilsdorf
Remarques / Anmerkung
Für die Dokumentation und die Durchführung der Hospitation werden Sie nach bestätigter Anmeldung in einen Moodle-Kurs eingeschrieben. Dort werden Sie alle nötigen Unterlagen und zusätzliche Erklärungen vorfinden.
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | 1 Std. Vorbereitungszeit + 1 Std. Hospitation + 1 Std. Reflexion = 3 Std. Hospitation |
Lieu : | |
Nombre max. de participants : | 2 |
Places disponibles : | 0 |
Statut de la formation : | Formation attestée |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [EF_C2-4] Enseignement fondamental-Cycle 2-4 [ES] Enseignement secondaire [FP] Formation professionnelle |
---|---|
Catégorie de fonction : | Personnel enseignant |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | luxembourgeois |
---|---|
Informations : | Martine Lehnen - Martine.Lehnen@ifen.lu Inscription |