Effective Feedback
(Code : C-d-27-ES-LLIS)
Présentation
Modalités pratiques, périodes et lieux
Zielsetzung / Objectifs
Knowledge
The participants will know:
- three important feedback questions
- how these three feedback questions relate to the 4 levels of feedback: task level, process level, level of self-regulation and personal level.
Know-how
The participants will be able to:
- identify the 4 levels of feedback in their own practice
- apply this new knowledge in the teaching practice to improve learning
- write an effective feedback evaluation for a specific pupil based on SMART objectives.
Posture
The participants will understand the importance of effective feedback on a child's learning process based on scientifical research.
Inhalt / Contenu
- Feedback
- do's and don'ts.
Arbeitsformen / Approche méthodologique
- Presentation
- group work
- reflection.
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Ine Martens
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | le jeudi 7 décembre 2023 de 13.30 à 15.30 heures |
Lieu : | Lënster Lycée International School - affichage sur place |
Nombre max. de participants : | 20 |
Places disponibles : | 2 |
Statut de la formation : | Formation attestée |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [EF] Enseignement fondamental |
---|---|
Catégorie de fonction : | |
Informations complémentaires : | personnel enseignant et support staff du LLIS |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | anglais |
---|---|
Informations : | Nikki Kelly - nicola.taylor@education.lu; Christine Larosche - christine.larosche@llis.lu |