Regroupement entre pairs - Déi ofwiesslungsräich Roll vu CP/PR
(Code : E-c-36-EF)
Kontext / Contexte
Les séances de regroupements entre pairs (REP) font partie de l’offre de formation pour les CP/PR organisée par la division Stage EF. Le regroupement entre pairs offre la possibilité de constituer des réseaux entre les personnes qui interviennent en tant que CP/PR dans les différentes directions de région de l’EF. Ils permettent aux participant/e/s de s’échanger sur leur rôle et leur pratique professionnelle en tant que CP/PR et de travailler à partir d'études de situations professionnelles dans le but de porter un regard réflexif sur leur pratique et de dégager des principes d'action efficaces.
Zielsetzung / Objectifs
Savoir
D’Participant/e/ë kennen:
- hir Funktioun an der Begleedung vun engem/r Kandidat/in
- verschidden Outil’en déi di kollegial Beobachtung an déi konstruktiv Kommunikatioun fërderen
Savoir-faire
D’Participant/e/ë si kapabel:
- sech an hirer Aarbecht als CP/PR weider ze entwéckelen, ze verbesseren
- sech iwwert hir Aarbecht als CP/PR auszetauschen
- dat eegent Handelen ze reflektéieren
- hir Aarbecht a Fro ze stellen
Attitudes
D’Participant/e/ë sinn opgefuerdert
- sech oppen an éierlech matzedeelen
- mat Aneren an duerch Anerer ze léieren
- zesummen ze schaffen
- eng reflexiv Haltung ze entwéckelen
- eegen Erfarungen ze deelen
Inhalt / Contenu
Als Conseiller/ère pédagogique (CP) oder Personne de référence (PR) huet een eng villsäiteg, spannend an awer och verantwortungsvoll Aufgab ugeholl.
Nieft sëllegen Highlights, kënnt et am Joer awer och zu Erausfuerderungen.
Wat fir méiglech Erausfuerderunge kënnen optrieden?
Wéi ginn ech mat engem/r Kandidat/in ëm, mat deem eng Relatioun opbaue méi schwéier ass?
Wat maachen ech wa mäi/meng Kandidat/in vill Froen huet, déi awer iwwert meng Kompetenzen als CP/PR eraus ginn?
Wéi motivéieren ech mäi/meng Kandidat/in sech méi ze engagéieren?
Wéi kréien ech d’Balance gehalen tëschent der Roll als CP/PR an dem Privaten a ka fir meng Grenzen astoen? (z.B.: Ab wat fir engem Moment am Dag äntweren ech net méi op eng Mail?)
…
Dës, a nach aner Froen hues Du Dir bestëmmt och well gestallt.
Zesumme kucke mir eis verschidden erausfuerderend Situatiounen un, a sichen am gemeinsamen Austausch no Weeër mat dësen ëmzegoen.
Am Kader vun dësem Regroupement entre pairs (REP) ginn d’Kandidat/inn/en dozou ugeleet:
- iwwert de Rôle an d’Missioune vum CP/PR nozedenken an dës konkret ze definéieren
- d’Wichtegkeet vum Begleeden ze erkennen
- sech iwwert méiglech Erausfuerderungen auszetauschen, dës z’analyséieren an zesummen no Léisungen an Alternativen ze sichen
- zesumme praktesch an direkt uwennbar Outil’en auszeschaffen
Arbeitsformen / Approche méthodologique
- Austausch zu prakteschen Erfarungen
- Gruppenaarbecht
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Claire Kiessel
Serge Mombach
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | le mardi 20 février 2024 de 14 à 17 heures |
Lieu : | eduPôle - Walferdange |
Nombre max. de participants : | 13 |
Places disponibles : | 4 |
Statut de la formation : | Formation attestée |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [EF] Enseignement fondamental |
---|---|
Catégorie de fonction : | Personnel enseignant |
Informations complémentaires : | conseillers/ères pédagogiques qui accompagnent des enseignant/e/s-stagiaires de l'EF; personnes de référence qui accompagnent des employé/e/s-stagiaires de l'EF |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | Luxemburgisch |
---|---|
Organisation : | Institut de formation de l'Éducation nationale |