Orientatiounsprozess am Cycle 1 iwwert d’Alphabetiséierung op Franséisch oder Däitsch
(Code : D1-c-31-PF-Alpha)
Kontext / Contexte
Wéi begleeden ech als Enseignant/e d’Schüler/-innen an hir Elteren/Bezuchspersounen an hirem Choix vun der Alphabetiséierung op Franséisch oder Däitsch. Gespréichsgrondlagen mat Kriterienopstellung fir déi eng oder aner Optioun.
Cette formation fait partie du Parcours de formation alphabétisation en français.
Zielsetzung / Objectifs
Wëssen
D’Participante kennen:
- d‘Kriterien, déi de Choix fir d’Alphabetiséierung op Däitsch oder Franséisch bestëmmen
- d’Individualitéit an d‘Komplexitéit vun de verschiddene méisproochege Situatiounen.
Fäegkeeten
Participante kënnen d’Schülerinnen a Schüler, zesumme mat hiren Elteren / Bezuchspersounen um Wee an de C2 an déi Optioun begleeden, déi hirem méisproochege Profil entsprécht.
Haltung
Participante deelen a reflektéieren hir eegen Erfarungen.
Inhalt / Contenu
D’Léierpersonal am C1 huet déi schwiereg Aufgab, zesumme mat den Elteren / Bezuchspersounen, d’SaS an déi eng oder aner Optioun ze orientéieren.
An dëser Formatioun geet et drëm :
- Sprooche jee no Famill an Typologie anzeuerdnen
- d’Méisproochegkeet vun de SaS an hirer Individualitéit a ganz oft ganz grousser Komplexitéit ze diskutéieren
- objektiv Kriterien ze diskutéieren, déi de Choix fir déi eng oder aner Optioun ze argumentéieren, besonnesch fir déi SaS, deenen hir staark Sprooch weder germanesch nach romanesch Originnen huet an / oder an engem komplexe méisproochegen Ëmfeld opwuessen
- Grondlage vum Orientéierungsgespréich mat den Elteren / Bezuchspersounen ze reflektéieren.
Arbeitsformen / Approche méthodologique
- Input
- Beispiller
- Diskussioun.
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Michèle Lorang, Dr phil, professeure au Centre de Logopédie
Remarques / Anmerkung
Veuillez consulter votre espace MS Teams, le groupe de formation s’affichera au plus tard un jour avant le début de la formation. Vous ne recevrez pas de lien d'accès. Un microphone et une caméra sont indispensables pour y participer (PC ou ordinateur portable, pas d'iPad ni de smartphone (fonctionnalité limitée)). La caméra doit être allumée pendant toute la durée.
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | Blended learning |
---|---|
Date : | 1. en présentiel à l'IFEN-Walferdange : le mardi 19 mars 2024 de 14 à 17 heures 2. en ligne sur Teams : le mercredi 24 avril 2024 de 17 à 18 heures |
Lieu : | Formation en blended learning : séances en présentiel et en ligne |
Nombre max. de participants : | 18 |
Places disponibles : | 14 |
Statut de la formation : | Inscriptions clôturées |
Délai d'inscription : | - |
Groupe B
Modalité : | Blended learning |
---|---|
Date : | 1. en présentiel à l'IFEN-Walferdange : le jeudi 3 octobre 2024 de 14 à 17 heures 1. en ligne sur Teams : le jeudi 23 octobre 2024 de 17 à 18 heures |
Lieu : | Formation en blended learning : séances en présentiel et en ligne |
Nombre max. de participants : | 18 |
Places disponibles : | 16 |
Statut de la formation : | Inscriptions ouvertes au cours du 1er trimestre 2024-25 |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [EF] Enseignement fondamental |
---|---|
Catégorie de fonction : | Personnel enseignant |
Informations complémentaires : | priorité pour les participants inscrits au parcours de formation alphabétisation en français |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | luxembourgoise |
---|---|
Informations : | Institut de formation de l’Éducation nationale |