Alles ronderëm d'Mathé an der Spillschoul - wéi, wou, wat, wéini a firwat?
(Code : D2-a-22-Hosp)
Kontext / Contexte
Hospitationen sind geplante, strukturierte und nachbereitete Besuche auf unterschiedlichen Ebenen (Lehrperson-Lehrperson; Erzieher/-in-Erzieher/-in; Sozialpädagoge/-in-Sozialpädagoge/-in; Team-Team; Comité-Comité; Steuergruppe-Steuergruppe; Schule-Schule; Schule-Maison relais und andere Institutionen; Schulleitung-Schulleitung u.a.), innerhalb und außerhalb einer Schule, in den Grund- und Sekundarschulen sowie zwischen den Schultypen, mit dem Ziel der professionellen Weiterentwicklung, Unterrichts- und Schulentwicklung durch gegenseitiges Voneinander- und Miteinanderlernen.
Hospitationen haben zum Ziel, die professionelle Weiterentwicklung zu stärken, Unterrichts- und Schulentwicklung durch gegenseitiges Voneinander- und Miteinanderlernen zu fördern.
Zielsetzung / Objectifs
Wëssen
D'Participantë/-teë kennen:
- d'Grënn fir eng fréi mathematesch Bildung
- d'Virleeferfertegkeeten, déi ugesprach solle ginn, fir de Kanner den Erwerb fir den Zuelebegrëff z’erméiglechen
- villfälteg Méiglechkeeten, fir de Kanner an engem natierleche Kader, e mathematescht Verständnis nozebréngen.
Fäegkeeten
D'Participantë/-teë si fäeg:
- mathematesch Spiller a verschiddene Formen am Alldag z’integréieren
- e kontinuéierleche Léierprozess vir d’Kanner ze schaffen.
Haltung
D'Participantë/-teë:
- ënnerstëtzen d’Kanner an hirer natierlecher Entdeckungsfreed
- sinn oppe neit Material anzebauen
- reflektéieren hier eege Praxis.
Inhalt / Contenu
Den Zuelebegrëff kann een de Kanner op villsäiteg Manéier nobréngen; op an Aktivitéiten am grousse Grupp, am Wocheplang oder ganz individuell. Mat vill verschiddenem Material kënnen d’Kanner an deene verschiddene genannte Situatiounen d’Mathé vir sech entdecken. De Sënn vun all dësem ass, dass si schonns vu klengem un eng Virstellung dovu kréien, wat et heescht mat Zuelen ze hantéieren an si sou op hire weidere schoulesche Wee virzebereeden.
E Reportage zu dëser Offer fannt Dir hei.
Arbeitsformen / Approche méthodologique
- Hospitation
- Austausch und Reflexion
- kollegiales Feedback.
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Referenten/-innen des C1 in Redange/Attert
Remarques / Anmerkung
Für die Dokumentation und die Durchführung der Hospitation werden Sie nach bestätigter Anmeldung in einen Moodle-Kurs eingeschrieben. Dort werden Sie alle nötigen Unterlagen und zusätzliche Erklärungen vorfinden.
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | selon accord entre les partenaires d'hospitation (besoins, disponibilités...) |
Lieu : | Redange-sur-Attert |
Nombre max. de participants : | 1 |
Places disponibles : | 1 |
Statut de la formation : | Formation sur demande |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [EF] Enseignement fondamental [EPS] Prise en charge éducative et psycho-sociale |
---|---|
Catégorie de fonction : | Personnel enseignant Personnel éducatif |
Informations complémentaires : | personnel enseignant et éducatif du C1-4, membres ESEB, Centres de compétences |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | luxembourgeois |
---|---|
Informations : | Martine Lehnen - martine.lehnen@ifen.lu Inscription |