Aerdschëff Serie : Lowtech Lab
(Code : D2-e-24)
Kontext / Contexte
Wat ass Low Tech? Firwat ass et eng intressant Approche fir Léisungen fir eis aktuell Energie- an Ëmweltkrisen ze entwéckelen?
Zielsetzung / Objectifs
Wëssen
D'Participanten:
- kennen d'Low Tech Systemer an déi 3 Mierkmalen vun dëse Systemer am Äerdschëff
- hunn Notiounen vun anere Low Tech Léisungen fir eis aktuell Krisen
- verstinn déi ökologesch, gesellschaftlech an sozial Konsequenzen vun Low Tech Léisungen
- kréien Iddien fir d'Ëmsetzung vun Low Tech Projeten an hierem Schoulalldag.
Fähegkeeten
D'Participanten:
- kënnen ee Pyrolyse-Uewen oder eng Mikro-Champignonszuucht System bauen
ODER
- kënne gemeinsam un der Entwécklung vun engem anere Low Tech Projet schaffen.
Haltung
D'Participanten:
- schaffen effikass an zilorientéiert a Gruppen zesummen
- tauschen aktiv Iddeën aus a gesinn verschidde Perspektiven
- entwéckelen Verständnis a Matgefill fir aner Denkweisen a Perspektiven.
Inhalt / Contenu
Eng Low Tech Approche zur Nohaltegkeet gët jiddferengem d’Méiglechkeet, seng Besoinen am Aklang mat der Gesellschaft an eiser Äerd ze erfëllen. Am Äerdschëff ass en Deel vun eiser Aufgab, Low Tech Léisungen ze fannen, ze testen an mat souvill Leit wéi méiglech ze deelen. Mir setzen eis an fir zur Entwécklung vun méi spuersamen, méi respektvollen a resiliente Liewens-, Produktiouns, a Konsummusteren bäizedroen an domat eng méi nohalteg a méi liewenswäert Gesellschaft ze schafen. An dëser Formatioun kucke mir eis déi innovatiivste Léisungen fir eis Energie- an Ëmweltkrisen un a mir bauen och deen een oder aneren Low Tech System selwer.
Arbeitsformen / Approche méthodologique
- Eenzelaarbecht
- Partneraarbecht
- Gruppenaarbecht
- Reflexioun am Plenum
- Referat.
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Katy Fox, Equipe Äerdschëff
Rodrigo Vergara, Equipe Äerdschëff
Benjamin Klein, Equipe Äerdschëff
Remarques / Anmerkung
Bei Froen, schreift eis op: aerdscheff@cell.lu
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | les mardis 8 et 15 novembre 2022 de 14 à 17 heures |
Lieu : | Äerdschëff - Rédange/Attert |
Nombre max. de participants : | 30 |
Places disponibles : | 0 |
Statut de la formation : | Formation annulée |
Délai d'inscription : | - |
Groupe B
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | le jeudi 9 et le mardi 14 mars 2023 de 14 à 17 heures |
Lieu : | Äerdschëff - Rédange/Attert |
Nombre max. de participants : | 30 |
Places disponibles : | 0 |
Statut de la formation : | Formation annulée |
Délai d'inscription : | - |
Groupe C
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | le samedi 11 mars 2023 de 9 à 12 et de 13 à 16 heures |
Lieu : | Äerdschëff - Rédange/Attert |
Nombre max. de participants : | 30 |
Places disponibles : | 0 |
Statut de la formation : | Formation annulée |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [ES] Enseignement secondaire [FP] Formation professionnelle |
---|---|
Catégorie de fonction : | Personnel enseignant |
Informations complémentaires : | personnel enseignant de l'enseignement secondaire |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | luxembourgeois |
---|---|
Informations : | Institut de formation de l’Éducation nationale |
Organisation : | formation organisée en coopération avec CELL asbl |