MIMAMU (Mir maache Musek) Lidder, Rhythmus, Instrumentespill, Boomwhackers & Co. fir den C2
(Code : D3-b-07)
Kontext / Contexte
Musek ass zanter der Urzäit an alle Kulture vertrueden. Musek begéine mer iwwerall an zu all Moment. De Museksunterricht an der Grondschoul fördert net eleng d'Musikalitéit vum Kand, mä virun allem seng motoresch, emotional a kognitiv Fähigkeiten. Musek ass perséinlechkeetsbildend a sprécht de Mënsch als Ganzt un. Musik an der Schoul invitéiert zum Matmaachen, vermëttelt Freed a fördert d'Kreativitéit vum Kand.
Zielsetzung / Objectifs
Zil vun dëser Formatioun ass et, mat einfache Mëttel e flotten, ofwieslungsräichen Museksunterricht kënnen ze halen, differenzéiert, opbauend an dem Léierplang entspriechend, a riicht sech besonnesch un all Enseignanten, déi keng musikalesch Kentnisser hunn an d'Musek éischter "fachfriem" ass.
Wissen:
Die Teilnehmer/-innen kennen:
- für den jeweiligen Schulzyklus passende kreative Angebote
- den Lernplan bezüglich zum Fach "Musik"
Fähigkeiten
Die Teilnehmer/-innen sind in der Lage:
- kreative Angebote vorzuschlagen und zu gestalten
- greifbare Materialien, die ein sinnliches Erleben und reelle Erfahrungen ermöglichen, anzubieten
- ohne Notenkenntnisse, ohne Instrument und ohne Musiksaal Musikunterricht stattfinden zu lassen.
Haltung
Die Teilnehmer/-innen integrieren, dass der Musikunterricht einen hohen Stellenwert hat, der nicht zu unterschätzen ist und der seinen Platz im Alltag hat.
Inhalt / Contenu
Was ist Kreativität im Musikunterricht? Wozu Kreativität?
Intuitiver, spielerischer Umgang mit Klang, Körper und Stimme. Vermittlung von Arbeitsmethoden und Material. Praktische Beispiele, welche Bereiche von Kunst, Musik, Naturwissenschaften, Geschichte, Religion, Sprache, Kultur usw. miteinander verbinden.
Nei Lidder an Texter, Rhythmusspiller, Instrumentespill,Boomwhrakers a Lidder vum MIMAMU fir de C2
- spilleresch Übunge fir d'Stëmmbildung (dem Kand seng Stëmm a meng eegen)
- Boomwhackers & co, Rhythmik a Bodypercussion
- Texter a Silben rhythmesch schwätzen a sangen (Sproochentwécklung)
- Lidderrepertoire fit de C2.
Arbeitsformen / Approche méthodologique
- Praktisches Arbeiten mit kreativitätsfördernden Materialien
- Präsentation von MIMAMU
- Reflexion und Diskussion über Kreativität und Kultur. Learning by doing.
Referent, Referentin / Formateur, formatrice
Jean-Paul Majerus, formateur SCRIPT/INECC
Remarques / Anmerkung
Freude am Singen und ein wenig Rhythmusgefühl mitbringen, bitte lockere Kleidung tragen.
Termin / Date et horaire
Groupe A
Modalité : | Présentiel |
---|---|
Date : | le mardi 8 octobre 2019 de 14 à 17 heures |
Lieu : | IFEN Walferdange - eduPôle - bâtiment 9 |
Nombre max. de participants : | 20 |
Places disponibles : | 1 |
Statut de la formation : | Formation attestée |
Délai d'inscription : | - |
Public cible
Contexte professionnel : | [EF_C2-4] Enseignement fondamental-Cycle 2-4 |
---|---|
Catégorie de fonction : | Personnel enseignant Personnel éducatif et psycho-social |
Informations complémentaires : | personnel enseignant et éducatif C2 |
Praktische Hinweise / Informations pratiques
Langue(s) : | luxembourgeois |
---|---|
Informations : | Institut de formation de l’Éducation nationale |
Organisation : | SCRIPT-mimamu-ma(ke)dra |